مزایای خرید پنل پیامکی برای کسب و کارهای آنلاین

پیامک یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی آنلاین است که برای هر کسب و کاری می تواند مفید باشد. با خرید پنل پیامکی معتبر و ارسال پیامک های انبوه به مشتریان نه تنها می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، بلکه می توانید اعتبار و رتبه سایت خود را در نتایج ارتقاء دهید. اگر با مزایای بازاریابی پیامکی و نحوه شروع آن آشنا نیستید به شما پیشنهاد می کنم که حتماً تا انتهای این آموزش مارو همراهی کنید، زیرا قصد داریم شما را با مزایای خرید پنل پیامکی برای کسب و کارهای آنلاین و همچنین نحوه خرید سامانه پیامکی آشنا کنیم.

منظور از پنل پیامکی چیست؟

به دلیل اهمیت استفاده از گوشی موبایل در میان کاربران، امروزه ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند یکی از تاثیرگذارترین و موثرترین روش تبلیغات برای تمامی کسب و کارهای آنلاین باشد. برای اینکه بتوانید برای لیست شماره موبایل های خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، به یک پنل پیامکی نیاز خواهید داشت.

پنل پیامکی یا همان سامانه پیامکی یک نرم افزار مبتنی بر وب است که برای ارسال پیامک به تلفن همراه کاربران استفاده می شود. با استفاده از پنل اس ام اس، کسب و کارها می توانند به راحتی و به سرعت به گروه های بزرگی از مخاطبین پیامک ارسال کنند. این پنل ها معمولاً به صورت آنلاین از طریق اتصال به اینترنت در دسترس هستند و کاربران می توانند از آن به صورت دستی یا از طریق API برای ارسال پیام های خود استفاده کنند.

کاربرانی که می خواهند خیلی سریع ترافیک و فروش سایت خود را بالا ببرند، قطعاً پنل پیامکی می تواند یک گزینه عالی برای آنها باشد. برخی از امکاناتی که اکثر شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی ارائه می دهند شامل مدیریت گروهی از مخاطبین، ارسال پیامک به صورت گروهی، ارسال پیامک به بلک لیست، ارائه قالب های آماده برای ارسال پیام، امکان زمان بندی برای ارسال پیام ها در زمان مشخص و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

اهمیت پنل پیامکی

چرا ارسال پیامک انبوه ضروری است؟

هر کسب و کاری با هدف جذب مخاطب و رسیدن به درآمدهای بالا کار خود را شروع می کند. برای رسیدن به ترافیک بالا، تبلیغات آنلاین یکی از بهترین تکنیک هایی است که اکثر مشاغل استفاده می کنند. تبلیغات نیز به چندین دسته مختلف مانند تبلیغات کلیکی، پیامکی، ایمیلی، بنری، شبکه های اجتماعی و… گروه بندی می شود. از میان راه های تبلیغاتی مختلف، تبلیغات پیامکی یکی از رایج ترین روش ها است که می تواند به شدت مفید و تاثیرگذار باشد.

تحقیقات نشان می دهد که از هر 10 نفر 9 نفر پیامک های متنی دریافتی را در همان سه دقیقه اول مشاهده می کنند. ارسال پیامک انبوه به مشتریان می تواند از هر جهتی برای شما مفید باشد که برخی از آنها عبارت هستند از:

  • برقرار ارتباط مستقیم با مشتریان: ارسال پیامک یک روش عالی برای تعامل مستقیم با مشتریان محسوب می شود. با استفاده از پنل های پیامکی شما می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مختلفی را به آنها ارائه دهید.
  • کاهش هزینه های بازاریابی: در مقایسه با سایر روش های بازاریابی همچون تبلیغات ایمیلی، بنری، کلیکی و… تبلیغات پیامکی بسیار مقرون به صرفه است و می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد.
  • بهبود تعامل با مشتریان: پیامک به طور خاص برای بهبود ارتباط با کاربران توسعه داده شده است.
  • ارسال سریع: تنها با چند کلیک می توانید هزاران پیامک را به صورت همزمان برای مخاطبان خود ارسال کنید.
  • تعامل در زمان واقعی: پیام ها به صورت مستقیم بالافصله به دست مشتریان می رسند که این باعث می شود به صورت لحظه ای با آنها ارتباط برقرار کنید.
مزایای پنل پیامکی

مزایای خرید پنل پیامکی برای کسب و کارهای آنلاین 

1- نرخ باز بودن

پیام های اس ام اس دارای نرخ بازشدن بسیار بالایی هستند که این در هیچ کدام از روش های بازاریابی دیده نمی شود. طبق گزارشات به دست آمده 90 درصد مردم یک پیامک را در عرض 3 دقیقه پس از دریافت می خوانند.

2- افزایش قابل توجه فروش

تحویل فوری پیام کوتاه، تعامل بالای مشتری را تضمین می کند که در نتیجه منجر به افزایش فروش خواهد شد. این پایان کار نیست، زمانی که شما از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید، بالافصله نرخ ترافیک و کلیک سایت شما به صورت چشمگیری افزایش پیدا می کند.

3- هدف گذاری دقیق

بازاریابی پیامکی به خرده فروشان آنلاین امکان می دهد اطلاعات را جمع آوری کرده و نحوه تقسیم بندی مشتریان خود را تعیین کنند. شرکت ها می توانند پیامک های ارسال شده به مشتریان را بر اساس سابقه خرید قبلی، جمعیت شناسی یا موقعیت مکانی شخصی سازی کنند.

4- کاهش هزینه های حفظ و نگه داری مشتری

کسب و کار شما می‌تواند هزینه‌های مربوط به خدمات مشتریان را با ارسال اعلان‌های خودکار به آنها کاهش دهد. این یک راه عالی برای بهبود تجربه کاربر محسوب می شود. زمانی که یک مشتری از سایت شما خرید انجام می دهد، یک سیستم پیامکی می تواند به صورت خودکار بالافصله یک پیام تشکر برای آن ارسال نماید. این ارتباط سریع قطعاً می تواند به حفظ و ماندگاری مشتریان کمک زیادی کند.

5- افزایش آگاهی از برند

یک استراتژی بازاریابی پیامکی موفق می تواند برند شما را از سایرین متمایز کند و باعث شود نام برند شما همیشه در ذهن مخاطبان بماند.

6- ارسال فوری پیامک به مشتریان

ارسال پیامک انبوه با استفاده از سامانه های پیامکی به شما امکان می‌دهد تا خیلی سریع و فوری برای گروه های مختلف مخاطبان خود پیامک ارسال کنید.

7- افزایش دسترسی جمعیتی

به دلیل اینکه اکثر مردم دارای گوشی موبایل هوشمند هستند و به صورت مداوم آن را بررسی می کنند، ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند یک راه عالی برای دسترسی به مخاطبان مختلف باشد.

8- مکمل سایر کانال های بازاریابی

پیامک مکمل سایر کانال‌های بازاریابی مانند شبکه های اجتماعی، ایمیل، تلویزیون، رادیو و چاپ است و به تقویت یا گسترش پیام‌هایی که مشتریان ممکن است از طریق آن کانال‌های دیگر دریافت کنند، کمک می‌کند.

9- شخصی سازی پیام ها

هرچه قدر متن پیام شما شخصی تر باشد، مشتریان بیشتری درگیر آن خواهند داشت و احتمال اینکه روی پیام شما اقدامی انجام دهند بسیار زیاد خواهد بود. پیام های شخصی سازی شده جذاب می تواند پاسخ سریع مشتریان را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال: شما می توانید نام مخاطب را در متن پیامک خود اضافه کنید. قطعاً این موضوع می تواند به صورت چشمگیری پیامک های تبلیغاتی شما را جذاب تر نشان دهد.

10- مقرون به صرفه بودن

بازاریابی پیامکی نسبت به سایر روش های بازاریابی به سرمایه گذاری کمتری نیاز دارد. شما می توانید برای ارسال پیامک در یک شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی همچون پیامیتو ثبت نام و پلن مورد نظر خود را خریداری کنید. سپس می توانید حتی با کمترین هزینه برای مخاطبان خود پیامک ارسال نمائید.

11- اضافه کردن لینک های کوتاه

اکثر سامانه های پیامکی امکان اضافه کردن لینک به متن پیام را به کاربران می دهند. با اضافه کردن لینک صفحه دلخواه به متن پیام، کاربر می تواند خیلی سریع و ساده روی لینک درج شده کلیک و یک اقدام خاص را انجام دهد.

چطور پیامک انبوه ارسال کنیم؟

با استفاده از سیم کارت شخصی و گوشی موبایل شما می توانید به صورت تکی برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنید، اما این موضوع برای ارسال پیامک به چندین نفر صدق نمی کند. برای اینکه بتوانید به سادگی برای صدها یا هزاران مخاطب خود پیام بفرستید، ساده ترین و بهترین روش استفاده از یک پنل پیامکی می باشد. سامانه های پیامکی به شما قابلیت هایی را ارائه می دهند که می توانید به سادگی و با پرداخت هزینه های نسبتاً کم برای لیست مشترکین خود به صورت انبوه پیامک ارسال نمائید.

برای ارسال پیامک انبوه باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در اولین قدم باید یک شرکت ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه را شناسایی و در آن ثبت نام کنید.
  • مدارک خود را آپلود و منتظر بمانید تا کارشناسان هویت شما را تایید کنند.
  • پس از تایید، یک نام کاربری و رمزعبور در اختیار شما قرار داده می شود که با استفاده از آن می توانید وارد سامانه پیامکی خود شوید.
  • در مرحله بعد شما باید یکی یکی شماره موبایل های مخاطبان خود را در آن وارد کنید. همچنین می توانید از قابلیت درون ریزی شماره موبایل ها با یک کلیک استفاده نمائید.
  • پنل خود را شارژ کنید.
  • در نهایت کافیست متن پیام خود را بنویسید و سپس با یک کلیک آن را برای لیست مخاطبان خود ارسال کنید.
پنل پیامیتو

بهترین سامانه پیامکی برای ارسال پیام تبلیغاتی

در حال حاضر سامانه‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید از آنها برای ارسال انواع کمپین‌های پیامکی برای مشتریان خود استفاده کنید که یکی از آنها سامانه پیامیتو می‌باشد. پیامیتو، ارائه‌دهنده سامانه پیامکی فوق پیشرفته در ایران است که با ارائه امکانات کاربردی و تعرفه های بسیار مناسب، توانسته است رضایت بیش از پنجاه هزار مشتری را به خود جلب کند. برخی از مزیت‌های استفاده از سامانه پیامیتو عبارت است از:

  • رابط کاربری ساده: پنل پیامیتو دارای یک رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد که شما می توانید بدون نیاز به هیچ پیچیدگی مدیریت کاملی روی ارسال و دریافت پیامک های خود داشته باشید.
  • پشتیبانی قوی: پیامیتو دارای یک تیم پشتیبان قوی است که در هر لحظه پاسخگوی مشکلات شما عزیزان خواهند بود.
  • پشتیبانی از اپراتورهای مختلف: سامانه پیامیتو از اپراتورهای مختلفی همچون همراه اول، رایتل و ایرانسل پشتیبانی می کند.
  • تعرفه های پایین: در حال حاضر پیامیتو پلن های قیمتی مختلفی را ارائه می دهد که برای هر میزان بودجه ای مناسب خواهد بود.
  • ارسال به لیست سیاه: شما می توانید بدون محدودیت، حتی به لیست سیاه کاربران خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.
  • امکان فعال سازی آنی: بالافصله پس از ثبت سفارش و تایید شدن حساب، پنل شما اماده استفاده خواهد بود.
  • ارسال به موقعیت های مختلف: با پیامیتو شما می توانید به مناطق مختلف پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.
  • سیستم ارائه گزارش: بعد از اینکه پیامک خود را ارسال کردید، می توانید یک نمای کلی از وضعیت کمپین های خود را مشاهده کنید.

تکنیک های افزایش بازدیدکنندگان سایت با ارسال پیامک تبلیغاتی

ساخت یک کمپین پیامکی مناسب می تواند به افزایش نرخ کلیک، ترافیک و فروش شما کمک کند. اما فقط ارسال پیام کافیست نیست، بلکه شما باید از تکنیک هایی استفاده کنید تا پیام شما موثر باشد تا کاربر روی آن اقدام انجام دهد.

1- اهداف بازاریابی پیامکی خود را مشخص کنید

قبل از شروع هر کمپین بازاریابی پیامکی، باید هدف اصلی خود را از ارسال پیام مشخص کنید. آیا قصد دارید فقط ترافیک سایت خود را افزایش دهید، یا می خواهید فروش بیشتری کسب کنید و…

2- قوانین بازاریابی پیامکی را رعایت کنید

بازاریابی پیامکی توسط قوانینی مانند قانون حمایت از مصرف کننده و مقررات عمومی حفاظت از اطلاعات کاربران تنظیم می شود. شما باید با این مقررات آشنا و آنها را رعایت کنید. به عنوان مثال: یک گزینه انصراف از پیام را به پیامک های خود اضافه کنید تا کاربرانی که مایل به دریافت پیامک از شرکت شما نبودند بتوانند خیلی ساده از آن انصراف دهند.

3- کمپین های جذاب و ترغیب کننده ایجاد کنید

یکی از مهم ترین رازهای موفقیت کمپین های تبلیغاتی پیامکی، جذاب بودن پیامک می باشد. در واقع شما باید کمپین هایی ایجاد کنید که کاربر ترغیب شود آنها را مشاهده و روی ان اقدام انجام دهد. به عنوان مثال: “فقط تا پایان امشب فرصت دارید از تخفیف های 80درصدی ما استفاده کنید”.

4- لیست مشترکین خود را بخش بندی کنید

تقسیم بندی مشتریان به گروه های مختلف قطعاً می تواند به موثربودن پیامک های شما کمک کند. این به کسب و کارها کمک می کند تا پیام های هدفمندتر و مرتبط تری را برای هر مشتری ارسال کنند. به عنوان مثال: می توانید مشتریان را از نظر جنسیت تفکیک کنید و سپس برای هر گروه پیامک های مربوط به خود را ارسال نمائید.

5- لیست خود را مرتباً به روز کنید

برای کمک به بهبود معیارها و حفظ ارتباط با مشتریان مناسب، باید به طور مرتب لیست پیامک های خود را به روز کنید.

6- پیام ها را کوتاه نگه دارید

پیام‌های استاندارد متنی که به عنوان سرویس پیام کوتاه شناخته می‌شوند، به 160 کاراکتر محدود می‌شوند. شما نیز باید از این محدودیت کاراکتر استفاده و پیام‌ها را مختصر و کوتاه برای مشتریان ارسال کنید.

7- محتوا و پیشنهادات جذاب تولید کنید

درست است که تا حد امکان باید محتوای خود را کوتاه نگه دارید، اما نباید از جذابیت آن کم شود. شما می‌توانید با ارائه تخفیف‌های ویژه پیامکی، افزودن لینک ها، شخصی‌سازی پیام‌ها و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مرتبط با مشتریان، پیام‌های جذابی ایجاد کنید.

8- از یک فراخوان مناسب استفاده کنید

با استفاده از یک فراخوان می توانید به مشتریان خود این امکان را بدهید تا روی پیام شما یک اقدام خاص انجام دهند. به عنوان مثال می توانید لینک یک صفحه از سایت خود را به متن اضافه کنید تا کاربر با کلیک کردن روی آن وارد وب سایت شما شود.

9- از درج محتوای پویا استفاده کنید

بسیاری از پلتفرم‌های بازاریابی پیامکی به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از متغیرها، پیام‌های متنی شخصی‌سازی‌شده را در مقیاس ارسال کنید. این به شما امکان می دهد محتوای پویا مانند نام مشتریان را به هر پیام اضافه نمائید.

10- پیشنهادات و تبلیغات هدفمند را ارسال کنید

با ارسال پیشنهادات هدفمند، به شخصی سازی تجربه برای مشتریان کمک کنید. به عنوان مثال، اگر مشتری مواردی را در سبد خرید خود گذاشته و پرداخت انجام نداده است، شما می توانید به آن ها پیشنهاد دهید که در صورت تکمیل سبد خرید و پرداخت، یک کدتخفیف برای خریدهای بعدی دریافت خواهند کرد.

11- یک ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه قابل اعتماد را انتخاب کنید

انتخاب پلتفرم پیامکی از جمله مهم ترین اقداماتی است که باید مد نظر داشته باشید. سامانه پیامیتو یکی از بهترین و معتبرترین پلن های پیامکی است که مورد اعتماد هزاران کسب و کار انلاین قرار گرفته که قابلیت ها و امکانات مختلفی را ارائه می دهد.

جمع بندی: پنل پیامکی را از کجا بخریم؟ خرید بهترین پنل پیامک از پیامیتو

برای ارسال پیام کوتاه به مشتریان، در اولین گام شما باید در یک شرکت ارائه دهنده پیامک ثبت نام و سامانه پیامکی خریداری کنید. پیامیتو به دلیل تنوع امکانات و هزینه های مقرون به صرفه‌ای که دارد می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. با مراجعه به صفحه سامانه‌های پیامکی پیامیتو می توانید انواع پنل‌ها را مشاهده کرده و هریک را مورد بررسی قرار دهید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با شماره 0353364 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید